عکس ملکه زیبایی 2013 | عکس دختر شایسته 2013

عکس زیباترین دختر دنیا در سال 2013

عکس ملکه زیبایی 2013 | عکس دختر شایسته 2013

عکس زیباترین دختر دنیا در سال 2013

ثبت وبلاگ در 150 موتور جستجوگر

ثبت وبلاگ در موتورهای جستجو

ثبت وبلاگ در 150 موتور جستجوگر

ثبت وبلاگ در موتورهای جستجو بصورت همزمان و بسیار راحت، برای اینکه آدرس سایت و یا وبلاگ خود را در 150 موتور جستجوگر مطرح ثبت و اضافه نمائید میبایست بعد از ورود به این لینک Iran SEO آدرس وبلاگ و یا سایت خود را در کادر نخست وارد نمائید و در دومین فیلد و کادر خالی ایمیل خود را درج کنید، سپس بر روی کلید ADD URL کلیک کرده و یکی دو دقیقه منتظر بمانید تا آدرس وبگاه شما در تمامی 150 موتور جستجوگر ثبت شود.



نکات مهم:

1. قبل از انجام عملیات و ثبت وبلاگ خود در 150 موتور جستجوگر حتمآ وبلاگ یا وبسایت خود را آنلاین کنید، یعنی وارد  وبلاگ خود شوید و تا اتمام عملیات ثبت بگذارید باز بماند.

2. ایمیل خود را صحیح وارد کنید، زیرا تعدادی از موتورهای جستجوگر (3 یا 4 موتور جستجو) لینکی به ایمیل شما میفرستند که بعد از کلیک بر روی آن، آدرس وبلاگ شما در دایرکتوری ثبت خواهد شد.

3. برای اینکه رتبه و پیج رنک شما در گوگل افزایش یابد نیاز است که تبادل لینک انجام دهید، معمولآ تبادل لینک عملیاتی وقت گیر محسوب میشود ولی شما میتوانید در سایتهایی که اتوماتیک اینکار را انجام میدهند به تبادل لینک بپردازید، برای اینکار وارد سایت تبادل لینک شده و بعد از قرار دادن لینک این سایت در وبلاگ خود آدرس وبلاگ خود را بهمراه عنوان آن در سایت مذکور ثبت کنید، بعد از انجام این مراحل وبلاگ شما بصورت اتوماتیک در سایت تبادل لینک ثبت خواهد شد.
نظرات 2 + ارسال نظر
ادمین شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.microsooft.iranblog.com

سلام خوب بود ممنون

محسن چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ق.ظ http://www.helaleyari.blogfa.com

سلام ممنون از اینکه مورور گر در وبلاگت بود تشکرات فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد