عکس ملکه زیبایی 2013 | عکس دختر شایسته 2013

عکس زیباترین دختر دنیا در سال 2013

عکس ملکه زیبایی 2013 | عکس دختر شایسته 2013

عکس زیباترین دختر دنیا در سال 2013

زیباترین بازیگران دختر ایران

عکس دختر زیبا
دختر ایرونی
دختر ایران
زیباترین بازیگران دختر ایرانعکسهای زیباترین بازیگران دختر ایران، نام این بازیگران رن ایرانی معروف بترتیب از عکس اول عبارتند از مهناز افشار و دومین تصویر هم متعلق است به بازیگری جدید بنام شبنم قلی خانی، سومین عکس مربوط به شیلا خداداد است و در آخرین تصویر هم میتوانید هدیه تهرانی بازیگر دختر زیبای ایرانی را مشاهده کنید، البته در ایران بازیگر های زن بسیاری داریم که عکسهای برخی از این بازیگرهای خوشگل را در پستهای قبل تر از عکسهای زیباترین بازیگران زن ایران گذاشته ایم که میتوانید به مراجعه به آرشیو بازیگر مورد علاقه خود را بیابید، چندین عکس هم از بازیگران دختر غیر ایرانی گذاشته ایم که علاقه مندان به هنرپیشه های خارجی دست خالی از این وبلاگ نروند.

هشتاد درصد دختر های ایرونی دوست پسر دارند

دختر ایرونی 

تحقیقات نشان می دهد 80 درصد دختران ایرانی در مقطع دبیرستان با یک پسر دوست هستند و حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

این درحالی است که دختران در ایران آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت. به گزارش سایت خبری خبر آنلاین عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطایی با بیان این مطلب در جلسه سخنرانی درخصوص چالش‌های زندگی دختر ها و پسرهای دانشجو ، سازنده‌ترین و بهترین راه برای پیش برد ارتباط و علاقمندی با جنس مخالف را در ازدواج دانست و گفت: شیفتگی پسران برای ازدواج معمولاً در سن 19 تا 20 سالگی اتفاق می‌افتد.

مراحل ارتباط میان دختر ها و پسر ها در ایران
دکتر "محمود گلزاری" در ادامه سخنان خود، به مراحل ارتباط میان دختران و پسران اشاره کرد و گفت: مرحله اول در سنین زیر دبستان صورت می‌گیرد که گرایش به دوستی با جنس مخالف در این سن زیاد بوده و تفاوت جنسی در میان آنها وجود ندارد. وی همچنین مرحله دوم ارتباط دختران و پسران را در سن 6 تا 12 سالگی عنوان کرد و گفت: در این سنین هویت جنسی افراد شکل می‌گیرد. وی افزود، با توجه به تحقیقاتی که در این خصوص در کشور امریکا صورت گرفته است 95 درصد دختران و پسران ایرانی دوستانشان از جنس خودشان هستند، به عبارت دیگر این دو جنس در سن دبستان از هم فاصله می‌گیرند. وی همچنین مرحله سوم ارتباط میان دختران و پسران را در سنین نوجوانی عنوان کرد و افزود، دختران در سن 12 سالگی و پسران در سن 13 تا 14 سالگی گرایش شان برای ارتباط با جنس مخالف بیشتر می‌شود.

سکس در جوامع غربی
وی همچنین در ادامه سخنان خود به تشریح الگوی فرهنگ غرب پرداخت و گفت: در جوامع غربی ملاقات‌های عاشقانه امری خوب و پسندیده محسوب می‌شود و باعث ایجاد اعتماد بنفس در افراد می‌گردد اما این امر پیامدها و مشکلاتی را به همراه دارد که یکی از آنها مراقبت و جلوگیری از سکس در سنین قبل از 17 سالگی است و از 17 سالگی به بعد نیز خطرات ناشی از بیماری‌های آمیزشی مانند ایدز، بارداری و... در این جوامع وجود دارد.
وی همچنین به نتایج بدست آمده در کشورهای غربی در خصوص ارتباط‌های جنسی در سنین نوجوانی پرداخت و گفت: در غرب سالیانه بیش از یک میلیون نوجوان 13 تا 17 ساله دختر باردار می‌شوند و سالی 500 هزار نوزاد از این طریق متولد می‌شود و نیز سه میلیون نفر به بیماری‌های آمیزشی مبتلا می‌شوند. همه این موارد در حالی صورت می‌گیرد که در مدارس به دانش آموزان روش‌های جلوگیری از بارداری آموزش داده می‌شود.

ارتباط جنسی در ایران
دکتر گلزاری در ادامه سخنان خود افزود، در ایران 80 درصد دختران دبیرستانی با یک پسر دوست هستند و حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند و این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت.

نامه های پسران و دختران ایرانی
وی همچنین به نتایج به دست آمده در تحقیقات و پژوهش‌هایی که در این زمینه در ایران صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: در حدود 20 سالی که من در این زمینه تحقیق و پژوهش انجام داده‌ام، در نامه‌هایی که از سوی 85 درصد از دختران ایرانی در خصوص ارتباط‌های عاشقانه دریافت کرده‌ام مربوط به سن 12 تا 25 سالگی بوده و 15 درصد از نامه‌ها مربوط به پسران بین 14 تا 17 ساله است. در این میان دختران بیش از پسران آسیب پذیر بوده و با پیامدهای بیشتری در این خصوص مواجه خواهند شد.
دکتر گلزاری همچنین بر لزوم آموزش و افزایش آگاهی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: ما باید گرایش ارتباط میان دختران و پسران را امری طبیعی قلمداد کنیم و با مطالعه و تحقیق در این خصوص راهکارهای مناسبی را در چارچوب فرهنگ جامعه خود ارایه نماییم.

فرار دختر جوان از دست 4 پسر وحشی

فرار دختر جوان از دست 4 پسر وحشی

 صدای فریاد های دختر جوان او را از تله چهار پسر متجاوز نجات داد.

یک هفته پیش زنی به ماموران پلیس خبر داد صدای فریاد و کمک خواهی فردی را می شنود که به نظر می رسد در یکی از واحدهای ساختمان محل زندگی او گیر افتاده است.
 
این زن گفت؛ صدایی که به گوش می رسد، صدای دختر جوانی است که به نظر می رسد در برابر عده یی مقاومت می کند. این صدا دقایقی است که شنیده می شود و من فکر می کنم اتفاق بدی برای این دختر در حال رخ دادن است. هنوز چند دقیقه یی از این تماس تلفنی نگذشته بود که ماموران پلیس وارد ساختمان شدند و واحدی را که صدای فریاد از آن شنیده می شد، تحت نظر گرفتند. صدا همچنان به گوش می رسید. ماموران بعد از اینکه موفق شدند وارد آن خانه شوند، تمامی اتاق ها را بازرسی کرده و دختر جوانی را که فریاد می زد، پیدا کردند. این دختر که به شدت ترسیده بود و بریده بریده صحبت می کرد، ادعا کرد چهار پسر جوانی که در خانه حضور دارند، می خواستند به او تعرض کنند.
 
بعد از دستگیری چهار پسر جوان و انتقال آنها به پلیس آگاهی ماموران از شاکی خواستند درباره ماجرا توضیح بدهد.
 
دختر جوان گفت؛ چند ماه قبل صادق یکی از متهمان با من تماس گرفت و گفت شماره من را از گوشی دوستم درآورده است. او ادعا کرد قصد دارد با دوست من ازدواج کند اما از آنجایی که مدتی است با هم اختلاف پیدا کرده اند، دوستم حاضر نیست به عقد او درآید. صادق از من خواست به او کمک کنم. من هم قبول کردم.
دختر جوان ادامه داد؛ چندین بار صادق را دیدم و با هم صحبت کردیم تا اینکه روز حادثه از من خواست برای گفت وگو در مورد مساله مهمی سر قرار حاضر شوم. من هم قبول کردم. سر قرار که رفتم صادق و یکی از دوستانش در محل بودند. آنها من را سوار ماشین کردند و به خانه یی بردند. من فکر کردم خانواده صادق در خانه هستند اما همین که وارد منزل شدم سه جوان به اتفاق صادق به من حمله کردند. آنها قصد داشتند به من تعرض کنند.

وی ادامه داد؛ سعی کردم مقاومت کنم اما از دست هر کدام که فرار می کردم دیگری به من حمله می کرد. تا جایی که می توانستم فریاد می کشیدم و کمک می خواستم. آنها مرا به اتاقی برده بودند تا مورد آزار قرار دهند که پلیس وارد خانه شد و من را نجات داد.

در ادامه صادق مورد بازجویی قرار گرفت. وی گفت؛ مدتی قبل خواهرم کلید خانه اش را به من داد تا برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشم. من با خواهرم زندگی می کردم و به همین خاطر هم کلید خانه را در اختیار داشتم. چند روز قبل از حادثه خواهرم به همراه خانواده اش به مسافرت رفتند. من هم تصمیم گرفتم دختر مورد علاقه ام را به خانه بیاورم. سعید یکی از پسران فامیل را هم در جریان قرار دادم. او در خانه بود و قرار شد من و دو دوستم دخترک را به خانه بیاورم. ما به او گفته بودیم در خانه میهمانی داریم. به همین خاطر هم قبول کرد بیاید. زمانی که او را به منزل آوردیم متوجه هدف مان شد به همین خاطر هم با داد و فریاد سعی کرد مقاومت کند. ما مشروب خورده بودیم و حال درستی نداشتیم.

وی گفت؛ دختر را به داخل اتاق بردیم. او دست و پا می زد و اجازه نمی داد نزدیکش شویم تا اینکه پلیس سر رسید و ما را بازداشت کرد. ماموران به دستور بازپرس، دختر جوان را به پزشکی قانونی بردند. در معاینه انجام شده آثار کبودی روی بازوی چپ، مچ دست چپ، تورم در ناحیه سر و خراشیدگی پلک چشم چپ ناشی از ضرب و جرح تایید شد. در حال حاضر چهار پسر جوان بازداشت هستند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.