سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی رایگان, تلبیغات اینترنتی, آگهی رایگان در اینترنت, تبلیغ مجانی در اینترنت, تبلیغات رایگان, تبلیغات مجانی, سایت تبلیغی, آگهی مجانی,آگهی اینترنتی

 RSS  | آگهی رایگان | درباره من |مجموع بازدیدها: 125027 | بازدیدهای امروز: 1| بازدیدهای دیروز: 0
درباره خودم
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
اسکریپت تبادل لینک[6] . تبادل لینک[6] . تبادل لینک اتوماتیک[5] . تبادل لینک هوشمند[4] . اسکریپت تبادل لینک جدید[4] . آپلود عکس[4] . تبادل لینک رایگان[4] . واکنش گرا[3] . اسکریپت تبادل لینک حرفه ای[3] . اسکریپت تبادل لینک خودکار linkman 1.7[3] . آگهی رایگان[3] . اپلود عکس[2] . تبلیغ رایگان[2] . تبلیغات اینترنتی[2] . آپلود رایگان[2] . آگهی در اینترنت[2] . هاست رایگان[2] . سایت ایران آپشن[2] . سایت تبلیغات رایگان . سایت تبلیغاتی . سایت تبلیغی . سایت خبری . سایت رایگان آپلود . عکس رور . فروش اینترنتی پخش پایونیر . فروش اینترنتی پخش ماشین . فروشگاه اینترنتی پخش خودرو . فروشگاه اینترنتی ضبط ماشین پایونیر . قالب واکنش گرا . قیمت . قیمت آزاد رانا . قیمت جدید رانا . قیمت خودرو رانا . لوازم جانبی خودرو . لیست بهترین سایتهای تبادل لینک اتوماتیک . نحوه ایجاد بک لینک . نیازمندی . هاست عکس . هاست فایل . هاستینگ رایگان . هاستینگ فایل . تبادل لینک سه طرفه . کد تخفیف . کوپن تخفیف . تبلیغات رایگان . تغییر اندازه تصویر آنلاین . ثبت وبلاگ . جی پی اس پژو 206 . خبر . خبر جدید . خرید اسکریپت . دایرکتوری ثبت سایت . دایرکتوری ثبت وب سایت . دایرکتوری ثبت وبلاگ . دایرکتوری سایت های ایرانی . دعوتنامه رانا . ریسایز آنلاین عکس . سایت آپلود عکس . اخبار . اخبار اجتماعی . اخبار جدید . اخبار سیاسی . تبادل لینک چند طرفه . تبادل لینک چیست . تبادل لینک خودکار . آگهی رایگان, تلبیغات اینترنتی, آگهی رایگان در اینترنت, تبلیغ مجا . آگهی مجانی . آموزش بک لینک رایگان . آموزش تبادل لینک . آموزش نصب اسکریپت . ابزار ساخت بک لینک . اپشن خودرو 206 . اپلود رایگان عکس . اسکریپت تبادل لینک فارسی . اسکریپت تبادل لینک یک وب . اسکریپت ریسپانسیو . اسکریپت واکنش گرا . افزایش بازدید کننده در وبلاگ . افزایش بازدید کننده واقعی . افزایش بازدید کننده وبلاگ رایگان . افزایش پیج رنک . افزلیش بازدید . ایران آپشن . بک لینک رایگان . بک لینک اتوماتیک . بک لینک رایگان برای وبلاگ . تبادل لینک یعنی چه؟ . تبادل لینگ . آپلود عکس با امکان تغییر سایز . آپلود عکس با تبلت . آپلود عکس با تغییر اندازه . آپلود عکس با موبایل . آپلود عکس رایگان . آپلود فایل . آخرین قیمت خودرو رانا . آخرین قیمت رانا . آگهی اینترنتی . dvd فابریک پژو 206 با gps . gps فابریک 206 . www.iranoption.ir . آپشن 206 . آپشن ایران خودرو . آپشن پژو 206 . آپشن مگان 2000 . آپشن های 206 . آپلود تصویر .
مطالب قبلی
لینک های دوستان
اشتراک
 

 

آپلود عکس

لیست بهترین سایتهای تبادل لینک اتوماتیک

دانلود فایل فشرده و تکست لیست بهترین سایتهای تبادل لینک اتوماتیک این مجموعه جمع آوری شده بهترین فهرست ها برای تبادل لینک رایگان است که در دو لینک دانلود txt و zip در اختیار شما قرار گرفته. همچنین در این مجموعه 3 سایت برای ایجاد بک لینک رایگان گذاشته شده که فقط با فشردن یک کلیک خواهید توانست ده ها بک لینک رایگان برای وب سایت و وبلاگ خود ایجاد نمائید، لطفآ نظرات خود را در رابطه با لیست سایت های تبادل لینک اتوماتیک برای ما ارسال کنید.

لیست سایتهای تبادل لینک هوشمند - دایرکتوری های تبادل لینک رایگان


 

سایتهای تبادل لینک رایگان+لیست بهترین سایتهای تبادل لینک اتوماتیک+سایت های بزرگ برای تبادل لینک+لیست دایرکتوری های ایرانی

12 کیلوبایت


 

لیست بهترین سایتهای تبادل لینک اتوماتیک

5 کیلوبایت





نویسنده: تبلیغاتچی(جمعه 93/12/15 :: ساعت 5:34 عصر)

بک لینک خارجی رایگان با قابلیت ثبت اتوماتیک لینک شما و فقط با اضافه کردن سایت در یک ثانیه و فشردن تنها یک کلیک، ایجاد بک لینک رایگان کاملآ اتوماتیک از طریق 3 سایتی که به شما معرفی میشود. میتوانید برای ایجاد بک لینک رایگان وبسایت خود را در فیلد قرار داده و دکمه Submit را بفشارید. بعد از کلیک آدرس اینترنتی سایت شما در سیستم ثبت شده و سایت هایی که لینک شما در آن ها ثبت میشود یکی یکی به شما نمایش داده میشود. سیستم ایجاد بک لینک مجانی کاملآ اتوماتیک بوده و نیازی به ثبت دستی لینک نمیباشد و میتوانید برای هر تعداد سایت که خواستید بک لینک رایگان ایجاد نمائید.

 



نرم افزار ساخت بک لینک

BackLink Builder


ابزار ساخت 340 بک لینک رایگان
Backlink Builder





نویسنده: تبلیغاتچی(جمعه 93/12/15 :: ساعت 5:28 عصر)

 

تبادل لینک چیست؟


تبادل لینک فرایندی است که در آن مسئولین دو سایت به صورع تعاملی لینک به سایت‌های همدیگر را در سایت‌های خود قرار می‌دهند. قرار دادن لینک در سایت‌های مختلف به افزایش لینک ورودی بک لینک آن سایت می‌انجامد. تعداد بک لینک های بیشتر در نهایت رتبه سایت در گوگل را که بر اساس فاکتورهای متفاوتی از یک تا ده سنجیده می‌شود را افزایش می‌دهد.

 

تبادل لینک اتوماتیک چیست؟


در این نوع سایت ها تبادل لینک هوشمند انجام میشود یعنی در همان لحظه که لینک داده شده توسط این سایت را در وبگاه خود قرار دهید لینک شما در این سیستم ثبت میشود، این نوع سیستم ها دارای ربات میباشند و لینک خود را در سایت شما بررسی مینمایند در صورت وجود لینک سایت تبادل لینک هوشمند در وبگاه شما مجوز ثبت لینک در همان لحظه داده میشود. مشاهده یک سایت تبادل لینکاتوماتیک و بررسی کارکرد آن، با وارد شدن به سایت مذکور میتوانید چگونگی تبادل لینک اتوماتیک را بررسی نمائید برای آزمایش ابتدا لینک این سیستم تبادل لینک را که در گام اول به شما داده شده در وبسایت خود ثبت نمائید، یک ثانیه بعد از اضافه کردن لینک بشما اجازه داده میشود که در گام دوم لینک سایت خود را ثبت نمائید. فرایند این تبادل لینک کاملآ اتوماتیک بوده و بطور هوشمند انجام میشود و نیازی به تائید دستی لینک شما توسط مدیر وب سایت نیست.


تاثیرات تبادل لینک:

ممکن است تبادل لینک با سایت‌هایی که پیج رنک بالاتری دارند با پرداخت وجه به سایتی که رتبه بالاتری دارد انجام شود. معمولاً تعداد هرچه بیشتر لینکها در سایت‌های دیگر حتی اگر از نظر افزایش ترافیک انسانی موثر نباشد، باعث خواهد شد تعداد بیشتری از ربات‌های کاوشگر گوگل از لینک‌های متفاوت وارد یک سایت شوند و این باعث خواهد شد که اطلاعاتی که در سایت قرار می‌گیرد خیلی سریعتر از زمان معمول وارد موتور جستجوی گوگل شود و حتی این زمان به چند ساعت یا چند دقیقه کاهش یابد، به این معنی که تا مطلبی در سایت قرار داده می‌شود چند دقیقه بعد مطالب در گوگل قابل جستجو خواهد بود.


انواع تبادل لینک
:

فرایند تبادل لینک می‌تواند به صورت دستی یا خودکار انجام شود. در حالت دستی، دارندگان وب سایت همدیگر با هم به توافق می‌رسند که تبادل لینک داشته باشند و لینک همدیگر را در سایت قرار می‌دهند.

در حالت خودکار، سایتی که رتبه بالاتری دارد معمولاً از برنامه‌های تحت وب استفاده می‌کند و ابتدا از وب مستر سایت دیگر تقاضا می‌کند که لینک را در سایت خود قرار دهد، پس از این عمل، شخص می‌تواند لینک خود را در سایت دیگر قرار دهد. معمولاً در این فرایند اگر یکی از طرفین لینک را از سایت خود حذف کند، سایتی به صورت خودکار تبادل لینک کرده‌است طی چند ساعت به صورت خودکار لینک طرف مقابل را از سایت حذف خواهد.

نوع جدید تبادل لینک موسوم به تبادل لینک سه طرفه نیز در بین صاحبان پایگاه‌های اینترنتی شناخته شده‌است. در این نوع تبادل لینک، سایت "الف" لینک سایت "ب" را قرار می‌دهد و سایت "ب" لینک سایت "ج" را و سایت "ج" نیز لینک سایت "الف" را در سایت خود قرار می‌دهد. همانطور که ملاحظه می‌شود لینک‌ها در هیچ یک از سایت‌ها بصورت تبادل دو طرفه نیست و این امر باعث می‌شود گوگل این نوع تبادل لینک را مانند تبادل لینک معمولی و یا دوطرفه تقلبی نخواند و امتیاز بیشتری به لینک‌ها بدهد.

در حال حاضر بسیاری از سایت‌های ایرانی قسمتی از سایت خود را به این قسمت اختصاص داده‌اند که منجر به افزایش پیج رنک آنها می‌شود.

البته در حال حاضر تمامی روش‌های فوق ناکارامد می‌باشند چرا که در آخرین به روز رسانی الگوریتم جدید گوگل موسم به پاندا ویرایش 3?3 گوگل سایت‌هایی را که لینک خرید و فروش می‌کنند جریمه می‌نماید و حتی در موارد حاد سایت مورد نظر را از نتایچ جستجوی گوگل حذف می‌نماید.

روش صحیح تبادل لینک، روش تبادل لینک 3 طرفه بدون حلقه می‌باشد. در این روش سایت الف به سایت ب و سایت ب به سایت ج لینک می‌دهند در نتیجه حلقه‌ای بوجود نمی‌آید و رنک گوگل نیز بطور کامل انتقال می‌یابد.


تبادل لینک سه طرفه
:

تبادل لینک سه طرفه نوعی تبادل لینک صورت گرفته میان سه سایت به جای دو سایت است.تبادل لینکی که امروز در بین وبمستران بسیار رایج است بیشتر از نوع تبادل لینک دو طرفه است.

اگرچه منافع زیادی برای تبادل لینک در سئو در نظر گرفته شده است ولی باید به این نکته توجه داشت که موتورهای جستجو فکر نخواهند کرد که این دسته لینکها طبیعی هستند.

در حالیکه دادن لینک به سایتهای دیگر به یکی از ویژگی های جدا نشدنی دنیای اینترنت تبدیل شده است و این فضای مجازی هم در واقع با میلیون ها لینک شکل گرفته است ، ایجاد شبکه های پویا و تبادل لینکهای بیش از اندازه می تواند سبب شود که سایتها به مزارع لینک تبدیل شوند.




نویسنده: تبلیغاتچی(پنج شنبه 93/11/30 :: ساعت 9:46 صبح)

کوپن تخفیف 45% را در مرحله خرید و وارد شدن به درگاه اینترنتی برای پرداخت داخل فیلد کد تخفیف قرار داده تا محاسبه شود این کوپن تخفیف 45 درصد برای همه اسکریپت های تبادل لینک اتوماتیک قابل استفاده است و میتوانید روی تمامی خریدها اعمال کنید. اسکریپت های تبادل لینک واکنش گرا بوده و با HTML5 نوشته شده است استایل قالب هم CSS3 میباشد.

 

آدرس اینترنتی فروشگاه: e.mwu.ir

 

کوپن تخفیف 45 درصدی خرید اسکریپت تبادل لینک اتوماتیک با کد: Ranginkaman




نویسنده: تبلیغاتچی(جمعه 93/9/28 :: ساعت 8:20 عصر)

آموزش نصب اسکریپت تبادل لینک روی هاست رایگان

آموزش نصب اسکریپت تبادل لینک روی هاست رایگان


ابتدا اسکریپت تبادل لینک یک وب نسخه 2 را از همین لینک یا از طریق لینک کمکی دانلود نمائید، سپس به خدمات دهنده هاستینگ رایگان فری وب هاستینگ آریا بروید و هاست رایگان خود را ایجاد نمائید. پس از عضویت و وارد شدن به بخش مدیریت هاست از طریق پنل مدیریت هاستینگ یا از طریق FTP و نرم افزار فایل زیلا اسکریپت تبادل لینک را به هاست خود منتقل کنید، پس از قرار دادن فایل ها در هاست سایت شما آماده است و میتوانید وارد سایت خود بشوید. برای دیدن نمونه اسکریپت نصب شده تبادل لینک روی این هاست رایگان اینجا کلیک کنید.

  • برای وارد شدن به مدیریت اسکریپت تبادل لینک admin.php/ را به انتهای سایت خود اضافه کنید.
  • پسورد بخش مدیریت سیستم تبادل لینک 123456 میباشد.
  • ایمیل خود را در فایل feedback.php بجای ایمیل yourmail@gmail.com قرار دهید، این ایمیل برای تنظیمات فرم تماس با ما و ارسال فرم تماس به ایمیل شما میباشد.
  • این هاستینگ رایگان برای امنیت بیشتر فایل admin.php را پس از مدت کوتاهی بطور اتوماتیک حذف میکند برای تنظیمات دوباره میبایست پس از حذف این فایل دوباره آن را در هاست رایگان خود آپلود نمائید. اگر هاستینگ کلآ اجازه آپلود این فایل رو نداد میتوانید تنظیمات را بصورت دستی با باز کردن فایل settings.php تغییر دهید.
  • از این هاستینگ بهیچ عنوان برای آپلود عکس استفاده ننمائید، این هاست اجازه لود تصاویر در وبلاگ و وبسایت های دیگر را نمیدهند و فقط عکس هایی لود خواهند شد که در صفحات ساخته شده داخل این هاست نمایش داده شوند.

امکانات نسخه جدید:

  1. صفحه فرم تماس با ما برای پشتیبانی و دریافت ایمیل بازدیدکننده ها.
  2. پیج درباره ما برای توضیحات مربوط به سیستم تبادل لینک اتوماتیک.
  3. سئوی بهتر نسبت به نسخه اول اسکریپت تبادل لینک یک وب.
  4. مشاهده نمونه نصب شده روی هاست رایگان فری وب هاستینگ آریا: سایت تبادل لینک

امکانات اسکریپت:

  1.  افزودن خودکار لینک
  2.  امکان اعمال محدودیت پیج رنک
  3.  نپذیرفتن خود کار صفحات دارای rel=”nofollow”
  4.  به همراه یک قالب زیبا با سئوی بالا
  5.  مدیریت قوی بر لینک ها
  6.  امکان محروم کردن یک سایت
  7.  امکان حذف تمام لینک هایی که لینک شما را حذف کرده اند
  8.  نمایش تصویر کوچک وب سایت
  9.  امکان صفحه بندی لینک ها
  10.  پذیرش بی نهایت لینک
  11.  مد اشکال زدایی (Debug)
  12.  امکان مسدود کردن لینک های تکراری
  13.  امکان مسدود کردن لینک های همراه با rel=”nofollow”
  14.  امکان مرتب کردن لینک ها به صورت صعودی و نزولی
  15.  امکان ریدایرکت کردن لینکها



نویسنده: تبلیغاتچی(جمعه 93/9/28 :: ساعت 7:44 عصر)

   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ